Generelle betingelser

RESERVATION & AFBESTILLING:

Reservation:

De modtager en skriftlig bekræftelse på Deres reservation og en skriftlig bekræftelse på Deres bestilling når denne er aftalt. Bestillingen beder vi Dem om at læse igennem og bekræfte skrifteligt eller evt. komme med rettelser.

Ved afbestilling er det branchens generelle kotumer fastlagt af Forbrugerrådet der lægges til grund, se herunder.

§1

Den skriftlige bekræftelse bør indeholde nøjagtig oplysning om den aftalte menu og øvrige ydelser samt dato og tidsramme for arrangementet.

Desuden bør arrangementets samlede pris være nøje angivet, herunder f.eks. om vinmenu, vin ad libitum og fri bar er omfattet. Det samme gælder reservationsgebyrets størrelse og depositum. Hvis arrangementet strækker sig ud over almindelig lukketid (kl. 24) eller det aftalte tidsrum, kan virksomheden kræve særskilt betaling for de udgifter, der bliver påført herved.

§2

Afbestilling af et selskabsarrangement på:

§3

Selskabsarrangement - krav på godtgørelse.

Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet eller reduktion på mere end 10 pct.

§4

Hotellet eller restauranten m.v. kan ved forevisning af regning kræve, at gæsten ved rettidig afbestilling betaler for ydelser, der ikke kan afbestilles, f.eks. musik, kontorartikler, apparatur og lignende.

§5

Ved manglende fremmøde (no show) har hotellet eller restauranten m.v. krav på fuld pris for hele arrangementet.